Natuurlijk doen wij en onze transporteur er alles aan om transportschade aan de bestelde producten te voorkomen. Het kan echter wel eens een keer mis gaan. Wij zullen er dan alles aan doen om de ontstane problemen op een zo snel mogelijke en correcte wijze op te lossen.
Wij vragen onze klanten altijd de verpakking en de inhoud van de leveringspakketten te controleren voor tekening van ontvangst. Eventuele beschadigingen dienen op de vrachtbrief of de handterminal vermeld te worden.
U kunt eventuele transportschade telefonisch (+31 (0)40 299 06 00) of schriftelijk (verkoop@ecr-nederland.nl) melden bij uw contactpersoon van ECR-Nederland. Meldingen dienen binnen 48 uur aan ons doorgegeven te worden.
Heeft u een zending ontvangen, maar mist u goederen? Meldt dit dan binnen 48 uur bij uw contactpersoon van ECR-Nederland. Dit kan zowel telefonisch als schriftelijk (e-mail).
Wat zijn mancomeldingen?
Westfields 1210
5688 HA Oirschot
verkoop@ecr-nederland.nl
+31 (0) 88 299 06 00
ma t/m vr 08:00 tot 17:00 uur
Voor urgente storingen buiten kantoortijden, kunt u als klant onze storingsdienst bellen:
Op werkdagen van 17.00 tot 22.00 uur.
In het weekend van 08.00 tot 22.00 uur.
klik hier om je aan te melden voor onze digitale nieuwsbrief.
Westfields 1210
5688 HA Oirschot
verkoop@ecr-nederland.nl
+31 (0) 88 299 06 00