Catalogus

Deze site werkt prettiger als u javascript aanzet.

FAQ (veel gestelde vragen)

Staat uw antwoord niet tussen deze veelgestelde vragen? Gebruik dan het feedback formulier om uw vraag aan ons te stellen. Vergeet niet uw email-adres in te voeren om ons antwoord te ontvangen.


Website / webshop

Waarom een inlogaccount?

Met een inlogaccount heeft u toegang tot uw netto prijscatalogus (kortingscondities en netto prijzen) en kunt u bestellingen plaatsen via de webshop. Zonder een inlogaccount ziet u dus in de catalogus alleen maar bruto prijzen en, kunt u ook geen bestellingen via de webshop plaatsen.

Hoe kan ik een inlogaccount aanvragen?

Via Registreren kunt u een inlogaccount aanvragen voor onze website.

Moet ik een apart inlogaccount aanvragen voor jullie mobiele website?

Het inlogaccount voor de desktop website is ook geldig voor de mobiele website. U hoeft dus geen apart inlogaccount aan te vragen voor de mobiele website.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Onder Inloggen kunt u bij Wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aanvragen. Vul uw e-mailadres in en u ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om uw wachtwoord te vernieuwen.

Ik krijg een foutmelding tijdens het inloggen. Wat nu?

Controleer of u uw e-mailadres en wachtwoord goed getyped hebt en probeer opnieuw in te loggen. Blijft het probleem zich voor doen, neemt u dan contact op met afdeling communicatie op 040-299 06 69 of stuur een e-mail naar communicatie@ecr-nederland.nl.

Kan ik zelf mijn wachtwoord wijzigen?

U kunt uw wachtwoord zelf wijzigen. Na het inloggen kunt u via Gegevens uw wachtwoord wijzigen. Denk er aan dat uw wachtwoord altijd uit minimaal 6 karakter moet bestaan. Daarnaast moet uw wachtwoord minimaal 1 cijfer, een kleine letter en een hoofdletter bevatten.

Kan ik zelf gegevens in mijn gebruikersgegevens wijzigen?

U kunt zelf geen gegevens in uw gebruikersgegevens wijzigen. Indien de gegevens in uw gebruikersgegevens niet correct zijn of u wilt graag een wijziging doorgeven, neemt u dan contact op met afdeling communicatie op 040-299 06 69 of stuur een e-mail naar communicatie@ecr-nederland.nl.

Kan ik jullie website met Explorer 6.0 bekijken?

Onze website is geoptimaliseerd voor gebruik met Explorer 7.0 en hoger. Gebruikt u dus nog Explorer 6.0, dan raden wij u aan om deze te vervangen door een nieuwere browser. Daarnaast is de website ook geoptimaliseerd voor gebruik met Firefox 3.6 en Google Chrome.

Waar kan ik de Excel bruto prijslijst en het PAB2 bestand vinden?

Deze lijsten staan in het gesloten gedeelte van onze website. U heeft hier dus een inlogaccount voor nodig. Log in en ga via Support naar de brutoprijslijsten.

Kan ik mijn kortingsbestand via de website downloaden?

Een kortingsbestand kan via de website niet worden gedownload. U kunt uw kortingsbestand opvragen bij uw contactpersoon van ECR-Nederland

Ik kan geen voorraad zien in jullie online catalogus. Klopt dat?

Dat klopt! ECR-Nederland geeft geen inzage in de voorraadpositie. Indien bestelde artikelen niet voorradig zijn wordt er onmiddelijk contact opgenomen met de klant en naar een passende oplossing gezocht.

Ik heb meerdere standaard afleveradressen. Kan ik deze laten opnemen in de webshop? Nieuw!

Dat kan! Neem voor het opnemen van extra afleveradressen contact op met afdeling communicatie op 040-299 06 69 of stuur een e-mail met de NAW gegevens van de extra afleveradressen naar communicatie@ecr-nederland.nl.


Nieuwsbrief

Hoe kan ik mij inschrijven voor jullie nieuwsbrief?

Na het Inloggen op onze website komt onder het menu Nieuws, het sub-menu Nieuwsbrief vrij. Hier kunt u zich inschrijven voor onze nieuwsbrief.

Hoe kan ik mij uitschrijven voor jullie nieuwsbrief?

Uitschrijven voor onze nieuwsbrief kunt u doen door in de nieuwsbrief onderaan op Uitschrijven te klikken. Ook kunt u zich na het Inloggen op onze website uitschrijven via het sub-menu Nieuwsbrief die u vindt onder het menu Nieuws.


Over ECR

Ik wil graag werken bij ECR-Nederland. Aan wie moet ik mijn sollicitatie richten?

U kunt uw sollicitatie (bij voorkeur per e-mail), ongeacht de regio of het filiaal, richten aan de afdeling Human Resources, t.a.v.
Peter Pors
Adres: postbus 16, 5670AA Nuenen
E-mail: ppors@ecr-nederland.nl

Ik wil graag klant worden bij ECR-Nederland. kan dat?

ECR-Nederland levert aan de koeltechnische installateur. Elk bedrijf dat werkzaamheden verricht waarbij F-gassen vrijkomen moet vanaf 1 juli 2011 beschikken over een bedrijfscertifcaat ingevolg artikel 19 van de regeling gefluoreerde broeikasgassen en gereguleerde stoffen koelinstallaties.
Voor klant inschrijvingen moeten wij kunnen beschikken over dit bedrijfscertificaat, Kamer van Koophandel inschrijving, BTW nummer, IBAN nummer, BIC nummer en het email adres ten behoeve van elektronische facturering. Neem contact op met het filiaal in uw regio.

Is ECR-Nederland bekend met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen?

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is bij ECR-Nederland een vaste waarde in haar management systeem.

Heeft ECR-Nederland een kwaliteitslabel?

ECR-Nederland beschikt over het certificaat NEN-EN-ISO9001:2008. Daarnaast beschikt ECR-Nederland over een eigen kwaliteitssysteem COaCH waarmee continue verbeterprocessen worden opgestart, sterk gerelateerd aan klanttevredenheid.

Doet ECR-Nederland aan sponsering?

Om in aanmerking voor sponsoring te komen dient er een duidelijk onderliggende relatie te zijn met ECR-Nederland. Dit kan zijn via klanten, medewerkers of rechtstreeks in de lokale gemeenschap. Iedere aanvraag wordt op relevantie en betrokkenheid beoordeeld. ECR-Nederland heeft geen interesse in Business to Consumer marketing of advertising.

Is ECR-Nederland een erkend leerbedrijf?

Ja! ECR-Nederland beschikt over leererkenningen van ECABO (administratief), Kenteq (technisch) en HC Handel (commercieel en logistiek).

Verberg boodschap